Mise MM II aneb kód 37

Recenze

Kniha Mise MM II aneb kód 37 je volné pokračování knihy Mise MM aneb Mesiáš přijde za sedm dní, která nás zavedla do Prahy v poslední dny roku 2012, jež měla být podle proroctví místem příchodu druhého Mesiáše. Ve volném pokračování této knihy některé události přímo navazují na mystické zakončení roku 2012 a změny, které se v tom roce udály. Tak, jak jsou legendy o zrození Mesiáše staré dva tisíce let pevně zakotveny v naší kultuře, tak tato kniha vnáší nové informace, které by mohly doposud známé „verze legendy“ překrýt. Stejně jako kniha předchozí i tato se zabývá hledáním podstaty života na hranici smyslového vnímání a rozkrývá duchovní podstatu člověka. V neposlední řadě pomůže čtenáři započít nebo rozvinout cestu duchovního rozvoje.

První kniha, pracovně nazývaná Mise MM I byla pomyslným klíčkem ode dveří, které byly v nás dlouho zapomenuty, zarezlé čekaly až na den, kdy k nim přistoupíme a otevřeme je. Kniha nebyla jen napínavým příběhem jedné rodiny, ale mezi řádky byla ukryta energie, která nám pomohla otevřít ty staré a zapadlé dveře poznání. Kdo využil příležitosti, otevřel se bytostem, které nám denně radí a ochraňují nás.

Ale co tedy tato kniha, Mise MM II aneb kód 37, kterou vám nyní představuji a předkládám ke čtení? Čím nás překvapí, je-li něco opět skryto mezi řádky?

Dlouho jsem nemohla najít odpověď na tuto otázku. Nenapadalo mě nic, co by mohla kniha přinést nového mimo příběhu a mých myšlenek. Proto jsem dlouho čekala s jejím vydáním, téměř rok od jejího napsání, abych se utvrdila, že k tématu již není co dodat.

A pomohla opět náhoda, abych pochopila, co můžete od knihy očekávat. Zabývala jsem se nedávno energiemi čaker a zkoušela vliv jejich harmonizace na své blízké. Pochopila jsem, že vše spočívá v síle a polarizaci energie. Je důležité pochopit, že ne každá energie je ta správná a ne každá má takovou sílu, aby otočila zaběhnutý vír čakrové energie. A tak se stalo, že jsem po přečtení Mise MM II kontrolovala čakry u svého kolegy a s překvapením jsem zjistila, že je harmonizován. Napadlo mě, že na ‚vině‘ je právě přečtená kniha. A to je bonus, který mimo příběh a moje myšlenky v knize Mise MM II získáte. Navíc je tato harmonizace trvalá navzdory názorům některých moudrých knih.

Přeji Vám příjemné chvíle u knihy Mise MM II.

Vaše Mirka Malaníková